< Kontynuuj zakupy Przejdź do realizacji zamówienia
Moje konto.
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
W każdej chwili można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu edytować profil i wprowadzić odpowiednio zmiany.
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Załóż konto / zaloguj się" i następnie "Stwórz konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym.
W przypadku złamania zasad Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Infolinią Sklepu Internetowego.
Pracownicy Infolinii są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.
Jeśli masz problem z zalogowaniem się do swojego konta należy kliknąć napis „Załóż konto / zaloguj się” a następnie użyć opcji „Nie pamiętasz hasła?”. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, użytego przy rejestracji, na który wyślemy Ci nowe hasło.
Zakupy.
Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej oraz wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.
Po wybraniu produktu i koloru dostępny jest kalkulator zużycia farby. Skorzystaj z niego, aby poznać propozycję zamówienia dostosowaną do malowanej powierzchni.
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich dostępnych produktów przeznaczonych do sprzedaży internetowej. Kolory i rodzaj produktów można wybierać poprzez wpisanie kodu koloru, nazwy lub wybierając kolor z palety kolorystycznej.
Jeśli posiadasz konto - wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu. W przypadku zamówienia bez rejestracji skontaktuj się z Infolinią Sklepu Internetowego.
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości anulowania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Brak płatności spowoduje anulowanie zamówienia.
Termin realizacji zamówienia to 3 lub 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności oraz przyjęcia do realizacji (poniedziałek – piątek). Wysyłki realizowane są przez firmę kurierską lub dostarczane do paczkomatów InPost (przy zakupie saszetek)
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, z wyłączeniem produktów przygotowanych na życzenie Klienta. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Uwaga !!! Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacją bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu (za pobraniem) nie będą przyjmowane.
Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przez firmę kurierską.
Wysyłka i dostawa.
Nie, nie ma takiej możliwości.
Koszt dostawy to 19,99 PLN lub 11,99 PLN lub 9,99 PLN - w zależności od wybranego sposobu dostawy. Dla zamówień o wartości powyżej 400 PLN wysyłka jest darmowa.
Tak, jeżeli dostawa realizowana jest przez kuriera. Wpisz interesującą Ciebie datę w komentarzach podczas składania zamówienia.
Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.
Do przesyłki dołączona jest faktura VAT.
Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i potwierdzenia adresu, pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona.
Płatności.
Płatność za towar może być dokonywana jedynie on-line e-przelewem lub kartą.
Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w informację znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
Reklamacje.
Podczas odbioru przesyłki od kuriera, należy w jego obecności dokładnie sprawdzić, a w przypadku stwierdzenia wady, sporządzić protokół szkody. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący musi odesłać produkty na adres Sprzedawcy (39-200 Dębica, ul. Ignacego Mościckiego 23). Do odsyłanego towaru Klient konieczne jest dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego umieszczonego na stronie sklepu. W przypadku wykorzystania przez Klienta formularza reklamacyjnego rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi, jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji, która powinna zawierać szczegółowy opis przyczyny reklamacji oraz oczekiwania Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.