FAQ
Moje konto.
- Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
- Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
W każdej chwili można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu edytować profil i wprowadzić odpowiednio zmiany.
- Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony lub link "Utwórz konto" w stopce strony po prawej i kliknąć link "Nie masz konta? Załóż je tutaj" i następnie "Stwórz konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestracja” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym.
- Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?
W przypadku złamania zasad Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Infolinią Sklepu Internetowego.
- W jakich godzinach mogę kontaktować się z Infolinią Sklepu Internetowego?
Pracownicy Infolinii są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.
- W jaki sposób można odzyskać hasło do konta?
Jeśli masz problem z zalogowaniem się do swojego konta należy kliknąć ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony lub link "Utwórz konto" w stopce strony po prawej
a następnie użyć opcji „Nie pamiętasz hasła?”. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, użytego przy rejestracji, na który wyślemy Ci nowe hasło.
Zakupy.
- Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej oraz wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.
- W jaki sposób mogę sprawdzić ile potrzebuję farby?
Po wybraniu produktu i koloru dostępny jest kalkulator zużycia farby. Skorzystaj z niego, aby poznać propozycję zamówienia dostosowaną do malowanej powierzchni.
- Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich dostępnych produktów przeznaczonych do sprzedaży internetowej. Kolory i rodzaj produktów można wybierać poprzez wpisanie kodu koloru, nazwy lub wybierając kolor z palety kolorystycznej.
- Co zrobić w sytuacji, gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu?
Jeśli posiadasz konto - wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu. W przypadku zamówienia bez rejestracji skontaktuj się z Infolinią Sklepu Internetowego.
- Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości anulowania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
- Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Brak płatności spowoduje anulowanie zamówienia.
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji i dostarczenia zamówienia to 3 lub 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności oraz przyjęcia do realizacji (poniedziałek – piątek). Wysyłki realizowane są przez firmę kurierską UPS.
- Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, z wyłączeniem produktów barwionych z mieszalnika na indywidualne życzenie Klienta. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Uwaga !!! Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacją bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu (za pobraniem) nie będą przyjmowane.
Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przez firmę kurierską.
Wysyłka i dostawa.
-
Jakie metody dostawy mogę wybrać dla zakupionych produktów?
Kurierem UPS wysyłamy wszystkie dostępne produkty
Dla większości produktów istnieje także możliwość odbioru osobistego w jednym z poniżej wymienionych sklepów pod warunkiem zaznaczenia tej metody dostawy podczas składania zamówienia:
Tikkurila Studio Koloru Dębica, ul. Mościckiego 23
Tikkurila Showroom Warszawa, ul. Puławska 366
- Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszt dostawy to 19 PLN, 15 PLN lub 12 PLN - w zależności od wybranego sposobu dostawy. Dla zamówień o wartości powyżej 400 PLN wysyłka jest darmowa.
- Czy mogę zamówić towar na konkretną datę?
Tak, jeżeli dostawa realizowana jest przez kuriera. Wpisz interesującą Ciebie datę w komentarzach podczas składania zamówienia.
- Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.
- W jakiej formie wysyłany jest dokument zakupu?
Faktura VAT wysyłana jest w formie elektronicznej.
- Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?
Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i potwierdzenia adresu, pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona.
Płatności.
- Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana jedynie on-line e-przelewem lub kartą.
- Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w informację znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
Reklamacje.
- Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Podczas odbioru przesyłki od kuriera, należy w jego obecności dokładnie sprawdzić, a w przypadku stwierdzenia wady, sporządzić protokół szkody. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący musi odesłać produkty na adres Sprzedawcy (39-200 Dębica, ul. Ignacego Mościckiego 23). Do odsyłanego towaru Klient konieczne jest dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego umieszczonego na stronie sklepu. W przypadku wykorzystania przez Klienta formularza reklamacyjnego rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi, jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji, która powinna zawierać szczegółowy opis przyczyny reklamacji oraz oczekiwania Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.