FAQ

Moje konto.

  • Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

    Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

    Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    W każdej chwili można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu edytować profil i wprowadzić odpowiednio zmiany. 

  •  Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony lub link "Utwórz konto" w stopce strony po prawej i kliknąć link "Nie masz konta? Załóż je tutaj" i następnie "Stwórz konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestracja” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. 

  • Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

    W przypadku złamania zasad Regulaminu Administratorowi Sklepu przysługuje prawo blokady konta Klienta. W celu złożenia wyjaśnień uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Infolinią Sklepu Internetowego.

  • W jakich godzinach mogę kontaktować się z Infolinią Sklepu Internetowego?

    Pracownicy Infolinii są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

  • W jaki sposób można odzyskać hasło do konta?

    Jeśli masz problem z zalogowaniem się do swojego konta należy kliknąć ikonkę ludzika w prawym górnym rogu strony lub link "Utwórz konto" w stopce strony po prawej

    a następnie użyć opcji „Nie pamiętasz hasła?”.  Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, użytego przy rejestracji, na który wyślemy Ci nowe hasło.

Zakupy.

  • Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

    Należy skorzystać z wyszukiwarki sklepowej oraz wpisać nazwę poszukiwanego przedmiotu bądź przeglądając główne menu dokonać wyboru interesujących nas kategorii.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić ile potrzebuję farby?

    Po wybraniu produktu i koloru dostępny jest kalkulator zużycia farby. Skorzystaj z niego, aby poznać propozycję zamówienia dostosowaną do malowanej powierzchni.

  • Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

    Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich dostępnych produktów przeznaczonych do sprzedaży internetowej. Kolory i rodzaj produktów można wybierać poprzez wpisanie kodu koloru, nazwy lub wybierając kolor z palety kolorystycznej.

  • Co zrobić w sytuacji, gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu?

    Jeśli posiadasz konto - wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w zakładce historia zamówień, dostępnej po zalogowaniu. W przypadku zamówienia bez rejestracji skontaktuj się z Infolinią Sklepu Internetowego.

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości anulowania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową lub telefoniczną - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

    Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Brak płatności spowoduje anulowanie zamówienia.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji i dostarczenia zamówienia to 3 lub 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności oraz przyjęcia  do realizacji (poniedziałek – piątek). Wysyłki realizowane są przez firmę kurierską UPS.

  • Czy mogę oddać zakupiony produkt?

    Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, z wyłączeniem produktów barwionych z mieszalnika na indywidualne życzenie Klienta. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

    Uwaga !!!  Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacją bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji.

    Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu (za pobraniem) nie będą przyjmowane.

    Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przez firmę kurierską.

Wysyłka i dostawa.

  • Jakie metody dostawy mogę wybrać dla zakupionych produktów?

    Kurierem UPS wysyłamy wszystkie dostępne produkty

    Dla większości produktów istnieje także możliwość odbioru osobistego w jednym z poniżej wymienionych sklepów pod warunkiem zaznaczenia tej metody dostawy podczas składania zamówienia:

    Tikkurila Studio Koloru Dębica, ul. Mościckiego 23

    Tikkurila Showroom Warszawa, ul. Puławska 366

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

    Koszt dostawy to 19 PLN, 15 PLN lub 12 PLN - w zależności od wybranego sposobu dostawy. Dla zamówień o wartości powyżej 400 PLN wysyłka jest darmowa.

  • Czy mogę zamówić towar na konkretną datę?

    Tak, jeżeli dostawa realizowana jest przez kuriera. Wpisz interesującą Ciebie datę w komentarzach podczas składania zamówienia.

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.

  • W jakiej formie wysyłany jest dokument zakupu?

    Faktura VAT wysyłana jest w formie elektronicznej.

  • Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

    Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i potwierdzenia adresu, pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona.

Płatności.

  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

    Płatność za towar może być dokonywana jedynie on-line e-przelewem lub kartą.

  • Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność a nie dokonałem/am wpłaty?

    Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w informację znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Reklamacje.

  • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

    Podczas odbioru przesyłki od kuriera, należy w jego obecności dokładnie sprawdzić, a w przypadku stwierdzenia wady, sporządzić protokół szkody. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

    W celu złożenia reklamacji Kupujący musi odesłać produkty na adres Sprzedawcy (39-200 Dębica, ul. Ignacego Mościckiego 23). Do odsyłanego towaru Klient konieczne jest dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego umieszczonego na stronie sklepu. W przypadku wykorzystania przez Klienta formularza reklamacyjnego rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi, jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

    Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji, która powinna zawierać szczegółowy opis przyczyny reklamacji oraz oczekiwania Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.